Tipy a rady

většinu dílů k renovaci kupujeme po burzách, ale hlavně také ve velmi oblíbeném eshopu s náhradními díly na veškeré Jawy a Čezety, a to na

www.moto-ustinl.cz

 

 

 

do této sekce budeme přidávat dílčí zkušenosti s renovacemi, např. leštění hliníku, chromu, přípravy pod chrom, kde co a jak připevnit atd.

V první řadě by jsme mohli nastínit, jak vyleštit hliník a hliníkové části motocyklu. Můžeme si dát za příklad třebe motor 350/354.

Postup je celkem jednoduchý ale časově náročný. Záleží na tom, jakého efektu chcete dosáhnout. Samozřejmě popíšeme postup jaký známe my, nikomu ho nevnucuji a rád si poslechnu třeba i jiný názor a postup.

Budete potřebovat:

  • lamelový kotouč na stopce, ideální hrubost P80 až P120, rozměr cca 60x30
  • kotouč s brusného rouna na stopce, nejlépe hrubost P400 a vyšší, rozměr cca 60x40mm
  • hadrový kotouč do stolní brusky, rozměry jsou individuální dle rozměrů Vaší brusky
  • leštící pastu, používáme bílou pastu UNIPOL na neželezné kovy a slitiny, používá se proto, aby se zamezilo pálení materiálu
  • vrtačku s vyššími otáčkami, stolní brusku

Lamelákem strhneme větší škrábance a ťukance. To potom "uhladíme" kotoučem z rouna. A následně už můžeme nanést pastu a leštit kotoučem na stolní brusce. A leštíme a leštíme až do požadovaného lesku.....

TOPlist
aktualizováno: 22.08.2017 07:46:17